5 שיטות שיעזרו לכם להצליח בשוק ההון – יוסי טיסונה

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה מעניינת אודות המסחר בשוק ההון. יותר ויותר משקיעים מעדיפים לוותר על מתווכים פיננסיים ואחרים כגון בנקים, ברוקרים או בתי השקעות, ולבצע בעצם את פעולות המסחר. דבר זה מתאפשר בזכות פלטפורמות מסחר אינטרנטיות, כלומר כאלה שמאפשרות לכל אחד להפוך לסחור עצמאי ולהצליח יותר בשוק ההון.

מאת: משה טיסונה – צוות האינטרנט

משה טיסונה

כלים להצלחה בשוק ההון (2nix)

מובן שכדי להצליח צריך לא רק לשלוט בהיבט הטכני של העברת הוראות קניה ומכירה. כדי להצליח באמת צריך לפעול על פי עקרונות שמשפרים את הסיכויים ומאפשרים לקבל יותר החלטות נכונות מאשר החלטות שגויות.

להלן ריכזו 5 שיטות שימושיות שעוזרות להצליח בשוק ההון, לאורך זמן:

  1. רכישת ידע.
  2. פיזור השקעות.
  3. לדעת מתי לצאת מההשקעה.
  4. התמחות.
  5. זיהוי מגמות.

לומדים להצליח

כדי להצליח בשוק ההון צריך ראשית לכל להיות מוכנים ללמוד. הלימוד צריך לכלול היכרות עם שווקים שונים, מניות שונות, מטבעות חוץ מובילים. צריך גם ללמוד מונחים במסחר, להכיר את הפלטפורמות למסחר באינטרנט ולהכיר גם אסטרטגיות מסחר שונות (למשל לטווח קצר, לטווח ארוך ועוד).

מפזרים השקעה

שיטה טובה, שבאמצעותה פועלים משקיעים מנוסים היא שיטת פיזור ההשקעה. על פי שיטה זו, גם אם מעדיפים להשקיע בנכס מסוים או במניה מסוימת, חשוב לשלב גם השקעות שונות. מי שמעדיף אג”ח, למשל, ישלב גם מניות או אופציות. מי שמעדיף מניות ישראליות, ישלב גם מוצרי השקעה ממדינות זרות או סחורות.

לדעת לצאת ברווח

הרעיון של לצאת מההשקעה ברווח נשמע ברור מאליו. יחד עם זאת ישנם סוחרים שמגלים נטייה להתאהב בנייר ערך כגון מניה של חברה X ולצפות שהיא תעלה ללא גבול. חשוב מאוד ללמוד את השיטה לצאת ברווח ולעיתים – גם לחתוך את ההפסד.

התמחות

שיטה שאהובה על חלק מהמשקיעים היא להתמחות בחברה או בענף מסוים. ההתמחות מאפשרת להם לבצע פעולות השקעה נכונות לטווח ארוך.

זיהוי מגמות

לעומת השיטה הקודמת, יש אחרים שמעדיפים דווקא להשקיע לטווח קצר. כאן מומלץ להכיר את הגרפים, להבין בנפחי מסחר וכך – לצפות מוקדם את המגמה (עליה או ירידה) ולפעול בהתאם.

מר משה טיסונה הוא יזם, איש עסקים והבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), אשר מרכזת את פעילותה בלקוחות וחברות בעלות רגולציה באסיה, אירופה ובריטניה. 

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה משה טיסונה, שיווק באינטרנט, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.