X

כיצד לייעל שיווק עסק באמצעות דף בפייסבוק?

הרשת החברתית פייסבוק הפכה להיות חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו, לטוב ולרע. באופן טבעי, כאשר הרבה אנשים מתרכזים בפלטפורמה מסוימת, היא מושכת אליה שלל מפרסמים שרוצים לשווק את סחורתם לגולשים. במאמר זה משה טיסונה יסביר לכם כיצד לייעל את שיווק העסק שלכם באמצעות דף מותג או דף מעריצים בפייסבוק.

מילת המפתח – חשיפה

“ראשית כל, חשיפת המשתמשים לדף היא הדבר החשוב ביותר”, אומר משה טיסונה. “לכן, חשוב שהגדרות דף הפייסבוק יאפשרו את החשיפה שלו ושל כל הדפים הקיימים בו לא רק למעריצים הרשומים של המותג, אלא גם לחברים שלהם”.

כדי לדעת האם הדף שלכם חשוף לכמה שיותר משתמשים, נסו את הטריק הבא – כנסו לדף כאשר אינכם מחוברים לפייסבוק. אם תצליחו זה אומר שגם פייסבוק מסוגל, וכך מנוע החיפוש הפופולרי יכול לסרוק ולאנקס את הדף בארכיונים שלו.

שם מתאים לקידום הדף

חשוב מראש להגדיר שם שייצג את בעל הדף או העסק שלו בצורה הטובה ביותר, זאת מאחר ואין אפשרות לשנות אותו לאחר מכן. לדוגמה, אם יש לכם עסק למכירת פלאפל בראשון לציון, רצוי להעניק לדף שם שיקדם את העסק כמו “פלאפל ראשון” ולא סתם “פלאפל”. בצורה זו, תושבי ראשון לציון שמחפשים לאכול פלאפל עשויים להיתקל בדף שלכם דרך מנועי החיפוש של פייסבוק או גוגל.

עוד נקודה חשובה היא קביעת כתובת קליטה של הדף במקום ברירת המחדל שמציע פייסבוק. שימו לב שניתן לשנות את כתובת הדף פעם אחת בלבד, לכן עדיף לא לכתובת גנרית כמו facebook.com/falafel אלא לכזו שתייצג אתכם באופן האפקטיבי ביותר.

הפעילו את הקהל

לפתוח דף מותג בפייסבוק ולמלא אותו בתמונות של המוצר אותו אתם משווקים זו טקטיקה גרועה שתגרום לקהל להישאר אדיש למה שיש לכם להציע. הטיפ של משה טיסונה בנושא הוא לנסות להפעיל את קהל הגולשים שלכם כך שיהיו מעורבים יותר בדף ויגלו בו עניין.

איך עושים זאת? ישנן דרכים רבות – לדוגמה, לפתוח טאב של דיונים (discussions) כדי לגרום לקהל להגיב, או לשתול לינקים לתוכן חיצוני שעשוי לגרות את הסקרנות של הגולשים כגון “צפו באפיית הפיצה הגדולה ביותר בעולם”.

משה טיסונה: משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302